Péče o pleť a suchou pokožku - Ponio, Mylo, Soaphoria, Dulcia | Nuspring.cz

23:31:00

Krásný den Vám přeji, dnes tu mám druhou část produktů ve spolupráci s e-shopem Nuspring.cz. V první části jsem zmiňovala 3 produkty v péči o miminko, takže pokud si článek ještě neviděla najdeš ho TADY. Zároveň je tam i krátké představení samotného e-shopu a abych se nemusela opakovat, půjdeme dneska rovnou na další produkty, které jsem měla možnost vyzkoušet. Opět to byly výrobky, jejíž značku jsem znala, ale ještě nikdy nezkoušela. 





Ponio je přírodní Slovenská kosmetika. Na počátku vytvářela ručně vyráběná mýdla a později se postupně přidávaly další a další výrobky. Aktuálně v jejich sortimentu můžete najít třeba i tuhé šampony, deodoranty nebo pleťové krémy. 

Pleťový krém s vanilkou a kokosem byl téměř jasná volba. Vždyť komu by se nelíbila vůně vanilky a navíc smíchaná s kokosem? No.. mě by se líbila, bohužel při přičichnutí jsem necítila ani kokos a ani vanilku. Osobně mi připomíná hodně med nebo propolis a má poměrně silnou vůni. Samožřejmě to ale taková překážka není. Při roztírání na obličeji se z něj stane téměř vodička a parádně se roztírá tím, jak po obličeji krásně klouže. Tady jsem si poprvé paradoxně řekla, že pokud to není hutný krém, nebude ani moc výživný. Vlastně ani nevím, proč je ve mě tahle myšlenka stále usazená. Hodně se mi tu na pleť bije tehle krém právě s Ricinovým olejem, který Vám za chvilku ukážu. Mám totiž ráda, když je produkt hutnější, ale nemám ráda, když se špatně roztírá. To je logika, co? :D 

Nicméně jsem nadšená z toho, jak se poměrně rychle vsakuje. Pleť je po něm také velice příjemná a hladká. Je vhodný pro všechny typy pleti. Regeneruje a vyživuje pokožku a neobsahuje žádné zbytečné látky. Najdete v něm například panthenol, kokosový olej nebo vitamin E.


Jako druhá je tu Soaphoria - opět je to Slovenská, rostlinná kosmetika, která je ručně vyráběná a 100% vegetariánská. Základem jsou rostlinné oleje, kombinované s bylinkami, vitamíny, medem a dalšími přírodními složkami. 

V těchto vodách jsem hodně četla o vychvalovaném Ricinovém oleji. Soaphoria má těch olejů na výběr hned několik a pokud bych nebyla předem rozhodnutá, který chci vyzkoušet asi bych si jen těžko vybrala. Chválu jsem u něj četla převážně na řasy a konečky vlasů. A tak jsem ho původně také používala. Nedráždí oči a celkově mi nijak nevadil. Nemusíte se ani bát ho nanést a za chvíli se jít namalovat. Olej se na řasách nedrží zbytečně dlouho a nemění ani vlastnosti a ani to, jak dlouho Vám řasenka bude držet. Co mě ale překvapilo byla konzistence - z nějakého důvodu jsem čekala klasický olejíček, ale on je to vlastně opravdu hutný olej. Na řasy byla konzistence úplně perfektní, ale na vlasy už tolik ne. Vlasy sice zjemní a vyživí, ale pokaždé je strašně slepil. Proto za sebe doporučuji používat právě na noc nebo v době, kdy je Vám úplně jedno, jak vaše vlasy vypadají. I obličej po něm byl hebký, ale zvládla jsem ho použít asi 3x, protože na sucho ho rozetřete hooodně špatně a i na navlhčenou pleť je to téměř to samé. Navíc pleť zůstane hodně dlouho mastná a ikdyž řasence nevadí, makeup na něj nedáte. Takže tam raději řidší oleje, které se rychleji vsáknou.

Víte ale, v čem je naprosto perfektní? Zmiňovala jsem to právě už v tom minulém článku. Matyášek měl od narození na těle dva suché flíčky, které na pohled sice vidět nebyly, ale dotekem byly dost znát. Celé 4 měsíce jsem ho mazala různými produkty od modré indulony, přes olivový olej až po olejíček od Weledy. Všechny byly na normální pokožku fajn, ale se suchým místem si neporadil ani jeden. Pak mě jeden den napadlo namazat mu oba fleky tímhle ricinovým olejem. Vždycky ráno a večer a během 4 dnů byly fleky pryč a zatím se nevrátily. No hleděla jsem jak puk, fakt :D Takže pokud Vás, nebo Vaše děti trápí suchá kůže a nic nepomáhá, můžete jako my vyzkoušet tohle.


Teda koukám, že tu mám dnes samé Slovensko :D Dulcia je další značkou jejich přírodní kosmetiky a opět ručně vyráběná. Používá konzervanty na vodní bázi a neškodné, silné antioxidanty. V jejich nabídce najdete velké množství krémů, ale třeba i olejový parfém. A Jeden krém jsem si vybrala i já. Konkrétně oční krém s kofeinem proti kruhům pod očima. Krém má okrovou barvu a velice jemnou konzistenci s příjemnou vůní kávy. 90% produktů na oči nebo oční okolí mě štípe a nepříjěmně dráždí v očích jelikož mám oči hodně citlivé a pokožka kolem je na tom dost podobně. Musím zaťukat, že tady problém nemám. Pod očima nechává poměrně dlouho mastný povlak, ale nanáším ho večer před spaním, takže mi to ve finále vůbec nepřekáží. Jedno pumpnutí vám bohatě vystačí na obě oči, takže není potřeba nanášet velké množství.

Já hodně trpím právě na kruhy pod očima a ikdyž spím daleko víc, než jsem čekala, stále občas vypadám opravdu šíleně. Takže jsem do tohoto krému vkládala poměrně velké nadějě a zajímalo mě, jak si povede. Naprosto upřímně. Jestli někdy najdu něco, co mě kruhů zbaví nejpíš to už nikdy nedám z ruky. Dulcia si bohužel neporadila. Jsem si vědoma toho, že to taky závisí i na jiných věcech včetně tloušťky kůže pod očima například, ale i tak jsem si říkala, co kdyby.. Jinak bylo oční okolí jemné a vyhlazené. Dal se použít i lokálně na šupinky kolem čela, nebo sušší místa na pleti. Je vhodný pro všechny typy pleti a vůbec není třeba se bát ani v případě té extra citlivé. Obsahuje směs másel, olejů a vitamín E. 


A blížíme se do finále. Jako poslední tu mám dvě tuhá mýdla od značky Mylo. Mylo je taktéž Slovenská kosmetika se 100% recyklovatelnými obaly. Obaly i krabičky jsou opravdu jednoduché, ale krásné. Mimo mýdel vyrábí i krémy nebo séra. 

Určitě jste zaznamenali soutěž na mém Instagramu, kde jsem pro Vás dvě mýdla vybrala. Soutěžilo se o Černou ovci - uhlíkové mýdlo s čajovníkem vhodné pro mastnou a problematickou pleť. Bohuje proti akné, přebytečnému mazu a vytahuje škodlivé látky z pleti. Obsahuje aktivní uhlí, oleje a bambucké máslo. A také o Slunce v síti - přírodní měsíčkové mýdlo pro suchou a citlivou pleť. Šetrně čistí a regeneruje pokožku. Obsahuje oleje, kakaové máslo a květy měsíčku. Obě mýdla jsou krásně zabalená a sotva jsem otevřela balíček, vyhrnula se na mě jejich vůně. 


Pokud jste soutěž nestihli, doporučuju sledovat můj INSTAGRAM, kde už se pár soutěží objevilo. Hlavně tam jsem ale denně aktivní a přidávám příspěvky nejen z kosmetiky, ale i z našeho každodenního života. Zároveň budu i moc ráda, pokud se staneš pravidelným čtenářem (v pravo) a moc doufám, že se ti článěk líbil a dal třeba i malou inpiraci.

A jak jste na tom Vy s přírodní kosmetikou? Zkoušeli jste něco z toho, o čem jsem psala?

Mějte se krásně a mějte hezký zbytek dne, P.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já mám pleť spíše smíšenou, takže nevím, jestli by mi produkty vyhovovaly. Každopádně vypadají skvěle a kokos miluju! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych osobně řekla že mám smíšenou pleť. Někdy suchou někdy mastnou. Používám hodně Mixu a Ziaju. NIveu na odličovací. Přírodní kosmetiku jsem zatím nevyzkoušela ale mám to určitě v plánu. Teď je to na každým rohu. ����

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem také dopsala článek o přírodní kosmetice, ale v té která pečuje o obličej jsem se zatím nějak nenašla :( ale budu to zkoušet dál a nevzdám to!

    OdpovědětVymazat
  4. Encontrei o Sr. Pedro no blog por alguém que o recomenda a quem procura um empréstimo. Fiquei tão animado e motivado também para estar nessa posição de liberdade financeira, pois minha família estava passando fome, entrei em contato com o Sr. Pedro no aplicativo que eu disse ele, minha história de vida sobre a situação financeira, ele me envia um formulário de inscrição para preencher com meus dados, o que eu fiz, depois que ele me enviou o contrato de empréstimo, encaminhei ao meu advogado para dar uma olhada e me aconselhar sobre como proceder. Eu assinei o contrato de empréstimo depois que meu empréstimo foi aprovado algumas horas atrás, banco entre em contato comigo para transferência de fundos e cobranças que preciso compensar no balcão do banco. foi muito bom trabalhar com o Sr Pedro e agradeço muito a ele pela ajuda que ele me deu que realmente ajudou minha família a passar fome. Entre em contato com o Sr. Pedro no e-mail: pedroloanss@gmail.com porque ele está sempre ocupado, mas eles também têm outro colega de equipe profissional trabalhando com ele.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

TRANSLATE