Oblečení z druhé tlapky - Brumla, dětský secondhand.

13:57:00

Nevím, jestli ještě existuje nějaký rodič, který by neznal e-shop Brumly.

Já jsem na Brumlovi začala objednávat s narozením prvního syna - takže hned na začátku roku 2019. Vzpomínám si, jak jsem vždycky čekala na pondělí a čtvrtek na 8. hodinu, abych stihla ty nejlepší naskladněné novinky :D Dokonce jsem zlanařila i kamarádku, která měla stejně starou holčičku. Brumla je totiž nejenom dětský, ale i dospělácký sekáč, který ale má úplně krásné, často i s visačkou věci za skvělé ceny.



Kromě těch běžnějších značek jako je Pepco, H&M, F&F, jsem velmi často nacházela i značky jako GAP, Converse, Nike nebo jiné značkové věci za úplně úžasné ceny. Vždycky jsem chodila jen do chlapeckého oddělení, ale vím, že mají i spoustu dámských či pánských věcí. A teď jsem se o tom přesvědčila v sekci pro holčičky.

Navíc musím říct, že spoustu věcí se mi líbilo mnohem víc právě tam, než abych chodila do kamenných obchodů přes to, že jsem je měla kousek. Fotek syna v outfitech od Brumly jsem na instagramu zveřejnila několik. Dcera, pro kterou jsem dělala objednávku před 14 dny svolila i k videu, takže mě těší, že můžeme oblečky ukázat i trochu v akci. Objednala jsem jí několik mikin a svetříků, dvoje rifle a nááádhernou, překrásnou, úžasně teplou zimní bundu. A taky měla největší úspěch, protože mám dvouleťačku, která je schopná se 20x denně převlíkat. 

Dopravu zdarma od 1500,- Kč mají myslím nonstop a těch novinek co každý týden přidávají je fakt spousty. Balíček jsem měla vždy doma taky rychle a nikdy se mi nestalo, že bych byla zklamaná s tím, co přišlo, nebo něco nesedělo. Vždy bylo oblečení voňavé, čisté, bez vad a velikostně sedělo. Dvakrát jsem i využila možnost rezervace, kdy máte 15 dní možnost mít zboží rezervované a třeba při dalším naskladnění doplnit nějaké nové věci a bude vám všechno odesláno v jedné krabici. To je za mě skvělá možnost.

Znovu tedy děkujeme, Brumlu doporučuje a využívá beze srandy poloviny rodiny a snad všechny kamarádky. A my se taky zase uvidíme. 💓

A teď už pár fotek a krátká ukázka s hlavní modelkou v akci. Dejte mi vědět, klidně i na instagramu, jaký byl za celou dobu Váš nejlepší úlovek na Brumlovi.







Přejeme Všem krásný den, 

Pavlína &  zmíněná dvouleťačka Viky.

You Might Also Like

0 komentářů

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

TRANSLATE