3 produkty k šetrné péči o miminko - Weleda, Urtekram, Eco by Naty | Nuspring.cz

22:10:00

Krásný den přeji, úspěšně zařazuji jeden z prvních článků co se týče miminek, nebo tipů pro maminky. Kosmetiku pro malého jsem měla koupenou už nějakou dobu před porodem a vybírala jsem tehdy ty opravdu klasické produkty, které kolem mě používala téměř každá maminka. Samozřejmě jsem už v té době měla pár dalších věcí, u kterých jsem věděla, že je jednou budu chtít taky vyzkoušet. Takže když mi přišla nabídka ke spolupráci z e-shopu nuspring.cz vybrala jsem tam něco nejenom pro sebe, ale i pro prcka. Tenhle článek bych ale ráda věnovala čistě věcem pro miminko a to ostatní si ukážeme zase příště :)

Nuspring je na trhu od roku 2010 a nabízí opravdu velké množství produktů. Na e-shopu najdete kousky od líčení přes ekodrogerii, péči o pleť až třeba po vůně do bytu nebo něco na chuť. Já jsem si veškerý sortiment prolistovala a našla jsem poměrně dost věcí u kterých si myslím, že by mohli být opravdu fajn. Některé z nich jsem měla možnost otestovat a tak doufám, že Vám dám nějaký tip nebo třeba pomůžu v rozhodování. 






Naty je Švédská, ekologická alternace vložek a plen ze 100% přírodních materiálů. Mimo to mají i dětskou koupací kosmetiku, ale mě právě nejvíc zaujaly ty plenky. Jsou bez chemických parfemací, barviv, chloru a bez chemikálií. Konkrétně tohle balení obsahuje 26 plen, za cenu 289,- korun. Což odpovídá cca 11,- kč za plenku. Jsou vyrobené z certifikovaných materiálů a vhodné i pro miminka s citlivou pokožkou nebo alergiemi.


Aktuálně máme už dlouhou dobu spotřebovaný celý balík a ani zpětně se nedostavila žádná alergická reakce nebo vyrážka. Chtěla jsem v první řadě vyzkoušet hlavně to, jestli vůbec poznám rozdíl mezi tímto typem plen a mezi plenami, které běžně používáme a jak si vlastně tahle eko varianta povede. Matyášek teda nikdy neměl problém s žádnou značkou, kterou jsme zkoušeli, ale člověk přecejenom nikdy neví. V každém případě musím podotknout, že na dotek jsou o něco jemnější a příjemnější než ty co jsme měli doma, ale jinak jsem velký rozdíl nezaznamenala. Taky myslím, že je potřeba zmínit jak vlastně drží. Plenky jsem ''zapínala'' co to šlo, ale dost sjížděli. Tohle váhové rozmezí teď používáme už nějaký čas a vždycky drží fajn, takže jsem nepřišla na to, čím to bylo. Určitě ale budou perfektní pro malá mimina, které se ještě třeba tolik nevrtí. Ale Maty, který neustále kope a hemží s sebou jim dal asi zabrat :D 

Jinak ale vydrží bez problému celou noc, mají skvělou savost a vůbec nesmrdí. Až mě překvapilo jak naducaná ta plína zvládne být. Mají i jednoduchý, pěkný design, který pro někoho nejspíš nebude vůbec podstatný, ale mě se líbí, když to i hezky vypadá, no :D



Weleda je velice známá přírodní kosmetika. Má velkou škálu výrobků a já jsem kolem ní v obchodech chodila už opravdu dlouho. Lákalo mě mimo tenhle dětský olejíček i několik věcí pro mou potřebu, jelikož spousta z nich je opravdu hodně vychvalovaných.

V první řadě vážně oceňuji to balení, které dokud nezmáčknete tak prostě nepoteče. Ideální pro experty jako jsem já, kteří si rádi nechají převrhnout lahvičku a mají potom celý gauč od oleje a musí trávit čas jeho čištěním :D Na druhou stranu mě zase mrzí, že nevoní. Co do složení se to ani nedalo moc čekat - obsahuje sezamový olej a extrakt z květů měsíčku a ikdyž bych ráda očichávala malého ( ? ano, očichávala :D ) tady moc není co, jelikož mi vůní připomíná klasický olej. Určitě ale pořídím ještě něco dalšího, přesto mě totiž Weleda zaujala už po prvním použití.

Olej není ani tolik mastný jako ty, které jsem používala dřív a je super příjemný i na sušší místa, která mám na rukou. Je poměrně rychle vsáklý, takže není problém hned obléct. Mažu s ním samozřejmě i ty šupinky, které se Matymu ještě tvoří ve vláskách a taky obličej - nikdy nebyl problém. A jelikož kvůli roztírání nemám ráda klasické krémy, zůstanou u nás oleje na předních příčkách. Líbí se mi, že je určený hlavně na citlivou pokožku, že nemá žádné zbytečné škodlivé látky ani barviva. Zanechává hebkou pokožku, pokud je v ''normálním stavu'' - myšleno asi takhle. Malý má na těle dva malé flíčky, které jsou opravdu suché a ty se bohužel promastit nepodařilo. V tomhle případě jsem našla využití u Ricinového oleje, který jsem si brala pro sebe a napíšu Vám o něm příště. Jinak je olej ale naprosto dostačující a vhodný na denní použití.



Urtekram je Dánská Bio kosmetika, složená s minimálně 95% rostliných složek. Jejich produkty stejně jako ty ostatní neobsahují parabeny, barviva ani jiné nevhodné látky. Mají nejenom dětskou kosmetiku, ale i deodoranty a velké množství šamponů na vlasy. 

Tahle mycí emulze bohužel také nemá žádnou vůni - opět vzhledem ke složení ale naprosto v pořádku. Neobsahuje chemii ani včelí produkty. Za to ale obsahuje extrakt z Aleo vera, čímž je vhodný i pro citlivou pokožku a urychluje regeneraci drobných škrábanců nebo odřenin. Celkově emulze dobře pění a krásně myje jak pokožku, tak i vlásky. Vlásky nechává stále hebké a jemné. Na dětskou pokožku je za mě úplně super a nemám nejmenší pocit, že by vysušoval. Není potřeba velké množství a zatím i vypadá, že čtvrt litrové balená vydrží i na dost dlouho. Cenově se pohybuje na 160,- korunách, takže i v tomhle se rozhodně vyplatí. Jediná opatrnost za mě - na obalu píšou, že by neměl špípat v očích. Na Matym jsem to samozřemě nezkoušela, ale mě omylem prskla pěna do očí a nic příjemného to nebylo, takže jen v tomhle opatrně. Celkově jsem ale moc spokojená a pokud po nečem pokukujete tak neváhejte, za vyzkoušení to rozhodně stojí. Já potom mrknu i po jiných věcech - třeba ta zubní pasta nebo si prostuduju některý z šamponů :) 



Na závěr bych moc ráda poděkovala paní Kristýně z Nuspring, která byla moc milá a i ochotná mi doporučit některé věci, takže si troufám říct, že by se stejně ochotně věnovala i Vám. A samožřejmě i za možnost vyzkoušet nové produkty :)

Já budu moc ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem (v pravo) a pokud se Vám líbí mé fotky tak ocením i sledování na mém Instagramu, kde jsem denně aktivní.

Hezký zbytek dne, P.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. To je miláček, jak ti pěkně kouká :) Jinak v tomhle se zatím moc nevyznám, do mimča mám dle přítele ještě daleko, takže si počkám, nicméně o weledě jsem četla, že je moc fajn pro miminka.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo, je to láska :3 ono to uteče a ten správný čas tu brzo bude pro Vás oba :)

      Vymazat
  2. Encontrei o Sr. Pedro no blog por alguém que o recomenda a quem procura um empréstimo. Fiquei tão animado e motivado também para estar nessa posição de liberdade financeira, pois minha família estava passando fome, entrei em contato com o Sr. Pedro no aplicativo que eu disse ele, minha história de vida sobre a situação financeira, ele me envia um formulário de inscrição para preencher com meus dados, o que eu fiz, depois que ele me enviou o contrato de empréstimo, encaminhei ao meu advogado para dar uma olhada e me aconselhar sobre como proceder. Eu assinei o contrato de empréstimo depois que meu empréstimo foi aprovado algumas horas atrás, banco entre em contato comigo para transferência de fundos e cobranças que preciso compensar no balcão do banco. foi muito bom trabalhar com o Sr Pedro e agradeço muito a ele pela ajuda que ele me deu que realmente ajudou minha família a passar fome. Entre em contato com o Sr. Pedro no e-mail: pedroloanss@gmail.com porque ele está sempre ocupado, mas eles também têm outro colega de equipe profissional trabalhando com ele.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

TRANSLATE