Oční stíny Makeup Revolution | recenze paletky Revolution by Petra a Redemption Matte.

23:07:00

Krásný den přeji. Tentokrát bych Vám ráda ukázala dvě paletky od Makeup Revolution a seznámila Vás dojmy a zkušenosmi, které s těmito paletkami mám. Obě jsou na trhu už velmi dlouho a patří zrovna k těm, které má doma snad opravdu každá. Minimálně tu od Petry. Na Petra paletku jsem už několik recenzí četla a ikdyž se může zdát, že bylo řečeno po takové době vše, přecejen bych tu chtěla mít i tu svou :) Obě paletky už mám prozkoušené opravdu hodně detailně a dojmy, které jsem si utvořila mezi prvními se v podstatě nezměnili.





Paletka MakeUp Revolution - Redemption Matte jsem na českých e-shopech už nikde neviděla. V drogerii je stále k sehnání, zrovna dva dny zpět jsem ji tam ještě zahlédla, ale online už bude pravděpodobně k dostání jen z Ameriky. Všechny stíny obsažené v paletce jsou matné. Mě tohle vyhovuje, ráda si dám občas na oči něco třpytivého, ale ve většině případů u mě převažují barvy v matné verzi. Je pravda, že na první pohled může působit nudně, ale dá se s ní pracovat opravdu hezky a případně jde i ruku v ruce v kombinaci s jinými druhy stínů. Dá se použít jak pod obočí, tak na jemné líčení, ale i vytvoříte s ní i super kouřovky. Jednotlivé stíny jdou hezky k sobě a je podle mě fajn na každodenní použití.


Paletka má jen jeden stín, který pro mě není až tak využitelný a tím je černá. Na ztmavení koutku budiž, ale tam mi stačí opravdu jen maličko ťupnout a vystačím si s tím naprosto dokonale. S tím se pojí taky pigmentace. Paletka je úplně skvěle pigmentovaná, má hodně jemnou texturu a na oku drží krásně i bez podkladu. Při aplikace trošku opadává pod oko, ale není to nic strašného. Hnědý a našedlý stín jsem dokonce použila i na obočí a neměla jsem žádný problém. Balení je celoplastové, ale docela praktické. Nepřítomnost zrcátka mi vůbec nevadí, stejně bych do něj někoukala :D Štětec je pro mě taky nevyužitelný. Je to klasický, oboustraný, pěnový aplikátor, se kterým jsem sice nezkoušela pracovat, ale ze zkušenosti je pro mě klasický štětec daleko lepší varianta. 



MakeUp Revolution by Petra je jednou z paletek, kterou si  potřeboval pořídít snad každý. Vzpomínám si, jak sama Petra tehdy zveřejnila video, kde ji představila a já jsem byla tak nějak pyšná :D Pro mě je totiž Petra profík v tom, co dělá a musím říct, že ikdyž jí to malilinko i závidím - na druhou stranu si to opravdu zaslouží :) A co k paletce samotné? Jsem ráda, že je využito veškeré místo a není plná zbytečných, nevyužitelných blbostí. 36 stínů za tuhle cenu je opravdu super výtvor a ikdyž jsem se bála, že se to odrazí na kvalitě tak mě mile překvapily. Našla bych samozřejmě pár vyjímek, které nejsou tak povedené jako ostatní, ale jako celek paletku hodnotím opravdu kladně.


Můj největší problém je, že bez báze mi třpytivé stíny vydrží sotva půl hodiny. Mám poměrně mastná víčka a bohužel se mi hned slijou. Matné jsou na tom ale parádně a drží skvěle téměř celý den. Opravdu se dá říct, že paletka je jak pro člověka, který se maluje málokdy, tak i pro člověka, který se rád vyblbne. Stejně tak se s ní dá kouzlit při každodenním líčení, ale i při bláznivějších příležitostech. Pigmentace je také u některých lepší, než u jiných, ale dá se s ní pracovat. Maličko mi práší, oproti jiným paletkám je to ale v normě. Pár stínů mi přijde poměrně dost podobných, ale je potřeba si uvědomit, že vymyslet a sestavit 36 stínů, které by byly jiné je prakticky nemožné. Co se týče kombinací jdou hezky k sobě, je tam dost možností pro základový stín i kombinace pro oživení. Absence štětce a zrcátka mi vůbec nevadí, protože jak už jsem psala nahoře - stejně bych je nevyužila. Za mě jsem teda spokojená, postupně zkouším cestovat ze své komfort zony a trošku víc se s ní odvázat. Tak uvidíme, co dalšího vymyslím.




Hezký zbytek dne, P.

Pokud se Vám líbí mé články budu ráda, když začnete odebírat můj profil, nebo mě sledovat na INSTAGRAMU, kde jsem denně aktivní.

Taky budu ráda, když mi napíšete vlastní zkušenost s těmito paletkami nebo mi doporučíte jinou, kterou jste si v poslední době oblíbili.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Paletky vyzerajú naozaj veľmi krásne a pigmentovane. ;)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tu první paletku mám a jsem s ní docela spokojená, ale za mě lépe drží od MR třpytivé stíny. Tu druhou paletku bych chtěla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třpytivých různě po paletkách taky několik mám a musím souhlasit :)

      Vymazat
  3. Nádherné odstíny, tuto značku mám také ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Encontrei o Sr. Pedro no blog por alguém que o recomenda a quem procura um empréstimo. Fiquei tão animado e motivado também para estar nessa posição de liberdade financeira, pois minha família estava passando fome, entrei em contato com o Sr. Pedro no aplicativo que eu disse ele, minha história de vida sobre a situação financeira, ele me envia um formulário de inscrição para preencher com meus dados, o que eu fiz, depois que ele me enviou o contrato de empréstimo, encaminhei ao meu advogado para dar uma olhada e me aconselhar sobre como proceder. Eu assinei o contrato de empréstimo depois que meu empréstimo foi aprovado algumas horas atrás, banco entre em contato comigo para transferência de fundos e cobranças que preciso compensar no balcão do banco. foi muito bom trabalhar com o Sr Pedro e agradeço muito a ele pela ajuda que ele me deu que realmente ajudou minha família a passar fome. Entre em contato com o Sr. Pedro no e-mail: pedroloanss@gmail.com porque ele está sempre ocupado, mas eles também têm outro colega de equipe profissional trabalhando com ele.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

TRANSLATE