Freedom rtěnky | 5 klasických odstínů.

15:26:00

Hezký den přeji, tak mě napadlo dát si dnes článek s dekorativkou, když už mám tyhle rtěnky nafocené tak dlouho. Před Vánoci jsem totiž zabrousila na eshop Make up revolution kvůli Petra paletce, na kterou bude článek taky brzy :) Vždycky se samozřejmě ráda kouknu i na slevy, proč by taky ne, žejo :D A objevila jsem tam set 5ti rtěnek - ve více variantách - a rozhodla jsem se je zkusit. S dekorativkou od Freedom totiž žádné zkušenosti zatím nemám a když byla ta možnost a za takovou cenu, řekla jsem si, že čeká přímo na mě. Tak jak si jejich rtěnky vedou? 

rtěnky freedom.


Celkově se tyto rtěnky pohybují v hodně nízké cenové kategorii. Pokud se nepletu beze slev a podobných akcí se prodávají asi za 40,- Kč. Set konkrétně těchto 5ti rtěnek byl se slevou k dostání cca za 90,- Kč, což je opravdu úsměvná částka. Ikdyž jsem nevěděla do čeho vlastně jdu a byl to nákup dá se říct na slepo, za tuhle cenu by mi ani nevadilo, kdyby byly úplně na houby. 

Podle swatchů na ruce je pigmentace hodně solidní a barvy vypadají moc hezky. Bohužel s konzistencí a následným nanášením jsem zase tak spokojená nebyla. Textura je hodně krémová, což je samozřejmě na jednu stranu fajn, ale tady je to až zbytečně moc na škodu. Některé odstíny na rtech totiž absolutně nedrží, a nejsou schopné přenést tak hezkou barvu na rty jako právě na ruku. Ve finále je to teda tak 50 na 50? Možná spíš 30 na 70, ale jak jsem řekla, chtěla jsem je zkusit a mít ve výsledku 2 relativně použitelné rtěnky za 90,- Kč je vlastně taky v poho :D

ukázka odstínů freedom rtěnek.

Záměrně jsem na rtech vyfotila jen ty, které jsou na tom nejlíp, protože ty ostatní tři bohužel vypadaly opravdu příšerně. Takže jdeme napřed na odstíny ''You had me at hello'' a ''Juicy lips''.

118 - You had me at hello. Hodně barbie, opravdu výrazně růžová, ikdyž na fotce vypadá trošku tlumeněji. Tohle je zrovna odstín, kterého jsem se nejvíc bála, jelikož mám pocit, že já jsem přesně ten typ, který si růžovou nemůže dovolit ani na tričku, natož na rtech. Nakonec si ale vedla dobře. Jak už jsem zmínila konzistence je krémová, hodně balzámová, ale dodá pěknou barvu v případě, že jí nanesete víc. Maličko jsem to tady nevychytala, protože po jedné vrstvě mi nehezky prosvítaly moje rty, ale pokud máte čas a trpělivost si s ní pohrát, umí to dotáhnout daleko.

růžová rtěnka freedom.

Růžová rtěnka odstín 118.

117 - Juicy lips je dalším odstínem od kterého jsem nečekala příliš co se týká barvy. Mám ráda výraznější rtěnky, ale tady jsem se přesvědčila, že ne každá světloučká musí vypadat u bledulek blbě. Odstínově je to spíš světlejší lososová s trochou oranžové, ale není třeba se jí bát. Opět tu platí nanášení stejné jako u té předchozí. Je potřeba si s ní pohrát, jinak docílíte akorád toho, že Vám vytvoří na rtech zvláštní vlásky barvy a nechá prosvítat vlastní odstín rtů. Tady se to dá ale stále zachránit.

Freedom odstín 117.

117 rtěnka freedom.

Koukám, že ten zoom nevypadá zrovna šťastně na těch detailech a odstín na rtěnce jinak než na rtech. No, řiďte se rty, příště to snad vychytám líp, stále se ještě podobné ''drobnosti'' učím fotit a s nastavením lehce bojuju.

Poslední tři odstíny už budou bez záběru na rtech. Bylo by sice fajn, kdybyste viděli co přesně dělají, ale když jsem viděla fotky bylo mi to až blbé, jak hrozně vypadají. Takže mi snad jen věřte, že za mě se ten zbytek pohužel nepovedl :)

120 - True Power je krásná, tmavší vínová a ze začátku můj velký favorit. Podobné odstíny totiž nejčastěji vyhledávám a mám pocit, že tyhle tmavší barvy mi sluší nejvíc. Bohužel tady je pigmentace na rtech prakticky nulová, pokud se Vám povede nanést alespoň trochu přijatelně, docílíte s ní akorád těch barevných žmolků po celých rtech a ať se snažíte sebevíc, nic s tím neuděláte.

tmavá rtěnka odstín 120.

119 - Adorn je na tom úplně stejně. Barva opět krásná, na ruce jsou si relativně podobné, ale tahle má malinko nafialovělý nádech a trochu víc lesku. Nechci k ní psát stejnou pohádku jak k té předchozí, ale bohužel bych musela. Stejný problém jak s pigmentací tak s finálním výsledkem i přes krásný odstín swatche pro mě nepoužitelná.

freedom odstín 119.

116 - Game on. Korálová, lehce do oranžova - moc hezká barva, která mi ale bohužel nedrží. Dělá fleky, cucky barvy po celém rtu a pokud byste se s ní někomu ukázali, pravděpodobně usoudí, že si nezvládnete dát na rty ani balzám. Je to škoda, jinak totiž vypadá krásně, ale znovu ta samá pohádka jako u předchozích dvou odstínů.

Oranžová rtěnka freedom.

Dva dobré odstíny z pěti je docela bída, ale pořád lepší to, než nic. Nemyslím si, že bych měla divné, nebo jakkoliv zvláštní rty, protože obecně se rtěnkama nemám problém. Samozřejmě, najdou se adepti jako tyhle, ale v té škále odstínů a značek, které mám doma nebo jsem je zkoušela je jich málo. A o to víc mě to mrzí, ale každému jednoduše nemůže sednout všechno.

Tím bych to dnes ukončila. Mějte krásný zbytek dne a pokud se Vám článek líbil budu ráda, když se stanete pravidelným čtenářem (v pravo) nebo mě začnete sledovat na Instagramu.

P.

Jakou máte vy zkušenost s Freedom rtěnkama? Hodně mě zajímá, jestli je to opravdu jen u mě problém některých odstínů, nebo se tahle řada prostě nepovedla i u jiných lidí.

You Might Also Like

35 komentářů

  1. Veľmi pekný článok, páči sa mi Tvoja úprimnosť v tejto recenzii :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rúže vypadajú skvelo hlavne tie výrazné

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky vypadají na první pohled super, mám 119 - Adorn a vůbec nebarví, nevydrží, škoda.

    OdpovědětVymazat
  4. Já dostala možnost otestovata taky podobnou pětku rtěnek, ale v růžových tónech. A musím uznat, že nebyly špatný. A pokud někdo hledá první rtěnky a nechce za ně utrácet moc, tak proč ne. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, je fakt možnost, že je to opravdu problém jen těchto tří odstínů, ale já jsem asi bohužel měla zrovna smůlu. Jinak samozřejmě, pokud někdo zkouší, odrazovat ho nechci, jiným vyhovovat můžou :)

      Vymazat
    2. Co jsem zatím zkoušela, tak je to opravdu odstín od odstínu.. :( jeden je fajn a druhý je děsnej propadák.. :(

      V čem spočívá ženská síla

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda teda, že niektoré sklamali, lebo za tú cenu to mohla byť celkom fajn kúpa :-) ja mám radšej tekuté rúže❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono i tak mě to vlastně vyšlo dobře, takže je to škoda, ale cenově toho nelituju :) tekuté mám taky moc ráda :3

      Vymazat
  7. Je to škoda, ale i tak se set oplatil. Tuhle značku jsem ještě nezkoušela a ani mě moc neláká. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem třeba ráda, a dám šanci i jiným produktům. Uvidíme jak to bude u ostatních věcí :)

      Vymazat
  8. Freedom rúže som ešte neskúšala, ale za tú cenu sa po nich asi popozerám a uvidím, možno mi sadnú :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ano, zase bych je nerada takhle zatracovala, 100 lidí, 100 chutí :)

      Vymazat
  9. Škoda, pretože na ruke vyzerali naozaj úžasne a aj odtiene majú krásnu farbu hlavne True Power. Zatiaľ so značkou Freedom nemám nejaké skúsenosti, no vyzerá to tak, že ani nebudem mať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny jsou krásné. Mají i spoustu jiných produktů, například Pomáda na obočí nebo i paletky jsou poměrně chválené, tak třeba zkus sáhnout do jiné kategorie a uvidíš :)

      Vymazat
  10. Tak ty vypadají dobře, přecijen bez slev stojí 40, tak to je jak kdyby sis koupila dvě v plné ceně. :D Škoda že ty barvičky jako ta vínová vypadaly blbě, to by mě zrovna zajímalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě no, proto mě to ani tak nemrzí :D no opravdu se to nedalo :D

      Vymazat
  11. Upřímně jsem moc spokojená s rtěnkami této značky nebyla.. Měla jsem asi tři a ani jedna nic moc.

    OdpovědětVymazat
  12. Freedom rúže mám celkom rada, ale len nude odtiene. Farebné mi rýchlo zlezú z pier a nevyzerajú veľmi vábne. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  13. Před mnoha lety jsem si jednu tuším koupila a je to velmi slabý průměr.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  14. Mňa tieto rúže ani len neoslovili a už len vzhľadom mi pripomínajú skôr detskú kozmetiku. :) Určite je lepšie priplatiť si minimálne za NYX rúže :)

    S LÁSKOU, TORILINKA / @Torilinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě. Nyx je fajn, ale říkala jsem si, že je potřeba vyzkoušet i takovou levnou kategorii. Přece jenom je i spousta levných, super rtěnek :)

      Vymazat
  15. Rúž True Power vyzerá úplne super. Rúže ma zaujali. Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: https://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. na tebe vypadajú super :) lebo máš krásne pery

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké odstíny, na jaro ideální :))

    OdpovědětVymazat
  18. Tu do oranžova a růžova jsem měla, mně se moc odstíny líbí, ale za mě moc dlouho nevydrží :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  19. Encontrei o Sr. Pedro no blog por alguém que o recomenda a quem procura um empréstimo. Fiquei tão animado e motivado também para estar nessa posição de liberdade financeira, pois minha família estava passando fome, entrei em contato com o Sr. Pedro no aplicativo que eu disse ele, minha história de vida sobre a situação financeira, ele me envia um formulário de inscrição para preencher com meus dados, o que eu fiz, depois que ele me enviou o contrato de empréstimo, encaminhei ao meu advogado para dar uma olhada e me aconselhar sobre como proceder. Eu assinei o contrato de empréstimo depois que meu empréstimo foi aprovado algumas horas atrás, banco entre em contato comigo para transferência de fundos e cobranças que preciso compensar no balcão do banco. foi muito bom trabalhar com o Sr Pedro e agradeço muito a ele pela ajuda que ele me deu que realmente ajudou minha família a passar fome. Entre em contato com o Sr. Pedro no e-mail: pedroloanss@gmail.com porque ele está sempre ocupado, mas eles também têm outro colega de equipe profissional trabalhando com ele.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

TRANSLATE