Těhotenské focení a plány na letošní rok.

11:01:00

Krásný den všem, moc bych Vás chtěla přivítat u letošního prvního článku na tomto blogu. Většinou se první články píší začátkem roku, já vím :D Ale i tak to snad prominete a lepší později, než vůbec :) Nechci jako prvotní článek v Novém roce vydávat nějakou recenzi a podobně, ikdyž takových článků už mám zase pár nachystaných. Chtěla bych Vám hlavně tak nějak popřát a přiblížit informace o tom, co se tu v následujícím roce bude dít, co chystám a jaké bych to tu vlastně chtěla mít :) .. A taky se trochu pochlubit pár fotkami tak snad mi to nebudete mít za zlé :D




Nechci začínat článek mumláním o sobě/ o nás, proto se budu chvíli věnovat právě vám. V první řadě bych Vám chtěla popřát především krásný nastávající rok. Popřát spoustu úspěchů, radostí, nových příležitostí a hlavně se ničím netrapte a užijte si každou chvilku co to jen půjde :) Měla jsem v plánu i takovou menší ''děkovnou řeč'', jelikož si myslím, že je to jednoduše na místě.

Jak někdo asi víte, blog je v provozu už víc než dva a půl roku. Je to poměrně dlouhá doba i v porovnání s tím, kolik blogů většinou vznikne a bohužel i krátce potom končí. I mě se mockrát nechtělo, neměla jsem náladu nebo jednoduše nic o čem by se dalo psát. Vždycky jste si na mě ale tak nějak počkali a jsem za to neskutečně vděčná. Jsou to malá čísla, ale i tak vidím, jaký posun tenhle blog loni měl. Jsem moc ráda za každého nového obděratele, za každý komentář a za to, že ke mě zajdete strávit trochu svého času. 


Já bych asi jen chtěla říct, že se budu snažit aby to co dělám, nebylo zbytečné. Miluju kosmetiku, miluju zkoušet nové produkty a psát o nich postřehy. Spoustu věcí se stále učím, ale když se podívám na prvních pár článků a srovnám je s těmi posledními, opravdu v tom ..lehce narcisticky :D .. vidím posun. Ať už se jedná o styl psaní, formátování celého článku nebo jen fotky. A taky doufám, že ten letošní rok to zase dám o kousek dál.

Vždycky jsem si přála, aby můj blog a články lákaly velké množství nových lidí, ale na tom budu muset ještě sakryš zapracovat v tak velké konkurenci skvělých holek a blogerek, které sama pravidelně čtu. Ale jak se říká, tak každý nějak začínal a já doufám, že ikdyby to mělo jít pomalu, že to jednou půjde a postupně tu z toho vznikne to, co bych si přála.


No a teď taky k těm mým záměrům pro tento rok. V pár článcích už jsem těhotenství zmínila, nikdy jsem mu ale nevěnovala extra velkou pozornost - tohle si chci nechat na samostatný článek. Ale musím Vám říct, že je to opravdu nová kapitola, nová zkušenost a takový odpich, který byl sice v plánu až za pár let, ale o to hezčí překvapení to bylo. Tahle novinka mě trkla do očí v květnu  takže správně, mám těsně před porodem a je to síla :D Zbytek si ale nechám na jindy, tak dufám, že si potom rádi přečtete o tom jak krásné, ale zároveň šílené to celé bylo a asi ještě bude.


S tím se pojí také to, že bych ráda lehce vykročila z té své trošku komfortní zóny a zařadila na blog i jiné téma. O kosmetice a podobných kategoriích to tu bude stále, neuměla bych to vypustit, ale chystám se zařadit i maminkovské a miminkovské články.

Začínám být totiž ve věku, kdy nemůže existovat jen kosmetika a věřím tomu, že každá budoucí i současná maminka uvítá inspiraci nebo si jen ráda přečte o tom, co vyhovuje a pomáhá ostatním. Sama jsem se toho načetla spousty, takže si tu budeme dávat z každého místa kousek, protože je fakt, že tak jak si myslím, že mě změnilo těhotenství do teď, že mě podobným způsobem změní i to, až tu s námi malý bude už i reálně. A možná to i někomu pomůže - rozhodně bych si to alespoň přála :)


A pokud nejste zrovna budoucí nebo současné mámy, stejně tak budu ráda, když mi napíšete co by se Vám tu líbilo. O čem byste si ode mě rádi přečetli a co vás zajímá. Přecejenom píšu kromě sebe taky pro Vás, žejo :D


(jinak taky oficiálně představuji mého přítele, párkrát jsem ho taky zmínila, ale nikam jsem nedala fotku, tak tu ho máte :D )




Pokud se Vám líbí mé články, budu ráda když se stanete pravidelným čtenářem (v pravo) nebo mě začnete sledovat na Instagramu.

Mějte krásný zbytek dne a pokud se Vám bude chtít, podělte se v komentáři o vaše plány na letošní rok a nebo o to, co nejhezčího se Vám povedlo ten minulý :) 

P.

You Might Also Like

17 komentářů

  1. moc pěkný článek, od začátku jsi ušla s blogem určitě velký kus cesty a myslím, že pokud vydržíś ještě ujdeš, podle mě ke prodtor pro jakoukoliv blogerku, pokud se blogu věnuje, dnešní svět přináší mnoho možností, chce to jen se držet svého. :) jinak fotky jsou moc pěkné


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, každý se v tomhle může prosadit, stačí opravdu vydržet a já doufám, že vydržím i přes to, že mám občas chuť všechno hodit z okna :D a moc děkuji :)

      Vymazat
  2. Tobě také krásný rok 2019, hlavně hodně zdraví tobě i miminku:) Jinak fotky jsou moc hezké, sluší vám to tam:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé moc gratuluji, to mi nějak uniklo, že čekáte miminko :-) hlavně ať je zdravé a jste všichni šťastní.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky, a máš teda náádherný bříško! Moc gratuluju a ať se daří :)

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky. Všem přeju hlavně zdraví a spoustu radosti s mimčem. :)

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  6. Encontrei o Sr. Pedro no blog por alguém que o recomenda a quem procura um empréstimo. Fiquei tão animado e motivado também para estar nessa posição de liberdade financeira, pois minha família estava passando fome, entrei em contato com o Sr. Pedro no aplicativo que eu disse ele, minha história de vida sobre a situação financeira, ele me envia um formulário de inscrição para preencher com meus dados, o que eu fiz, depois que ele me enviou o contrato de empréstimo, encaminhei ao meu advogado para dar uma olhada e me aconselhar sobre como proceder. Eu assinei o contrato de empréstimo depois que meu empréstimo foi aprovado algumas horas atrás, banco entre em contato comigo para transferência de fundos e cobranças que preciso compensar no balcão do banco. foi muito bom trabalhar com o Sr Pedro e agradeço muito a ele pela ajuda que ele me deu que realmente ajudou minha família a passar fome. Entre em contato com o Sr. Pedro no e-mail: pedroloanss@gmail.com porque ele está sempre ocupado, mas eles também têm outro colega de equipe profissional trabalhando com ele.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

TRANSLATE