Produkty na pleť od Mark Scrub | Obličejová voda a olej.

19:15:00

Hezký den Vám přeju :) Tak jak zatím přežíváte ty Vánoční zmatky všude? Já jsem všechno stíhala a zařizovala průběžně, takže letos nemám nejmenší problém a vůbec mi to, co se děje kolem nevadí. Nejdůležitější je, se z toho všeho nezbláznit, Vánoce by měli být o klidu a pohodě, tak si je i takové udělejte a třeba si na chvilku odpočinete zrovna u mého článku. Ten se dnes bude věnovat péči o pleť s produkty od značky Mark Scrub.


pleťový olej a obličejová voda mark scrub.




Mark Scrub je přírodní kosmetika. Nabízí produkty z oblasti péče o tělo, pleť a vlasy a nejdete mezi nimi například peelingy, sprchové gely, oleje, vody, balzámy a podobné. Každý produkt je k dostání ve více vůních a variantách. Markova kosmetika netestuje na zvířatech a je bez barviv a jiných, zbytečných věcí, které do kosmetiky zrovna nepatří. Produkty se skládají z kávy, olejů, vitamínů, hnědého cukru nebo mořské soli. 

Osobně jsem produkty vždy objednávala přes internet, ale podle informací by měli být k dostání třeba i v Teta drogerii. Dnes Vám ukážu dva jejich produkty, které mi byly zaslány vrámci spolupráce, ale s Markem mám zkušenost i z dřívějších nákupů, kdy jsem měla doma už i pár peelingů. Na ně je na blogu starší článek :)

pleťová voda a olej scrub mark.

Mark obličejová voda s pomerančovým květem.

Organická, přírodní pleťová voda. Má praktický rozprašovač a hezký, skleněný obal. Je to voda z pomerančového květu vhodná k čištění a osvěžení pokožky. Parfemaci má na můj vkus hodně intenzivní a vždycky si ji stříkám se zadrženým dechem, protože pokud bych ji měla čuchat tak mě osobně je ta vůně až nepříjemná. Rozprašovač je fajn, stříká hezky rovnoměrně a nenechává na obličeji žádné kapky. Všechno se ihned vstřebá a je fajn na osvěžení během dne. Z pleti jde lehce cítit, ale tady už je to jen jemně a nevadí mi to. Používám ji kdykoliv během dne, když mám náladu si něco rychle dát na obličej a vůbec nevysušuje - s tím se pojí i to, že by měla být vhodná na všechny typy pleti. Zkoušela jsem ji použít i na dočištění na vatovém tamponku jako takový mezikrok před krémem a zafungovala fajn. Samozřejmě to ale není micelárka, takže podle mě opravdu jen jako doplněk.

Dá se použít i do vlasů, ale tam bych se na bližší účinky musela víc a lépe zaměřit, protože mě si získala převážně na to osvěžení pleti. Takže jediný vlasový poznatek by byl asi ten, že je opět hezky osvěží a provoní. Lahvička má 50 ml a pořídit ji můžete cca za 280,- Kč. Vypadá, že prakticky neubývá, používám ji víc jak měsíc denně a stále je téměř plná :)

Pleťová voda mark scrub.

mark srcub produkt na obličej.

Mark pleťový olej s vůní citronové trávy.

Olejové sérum vyrobené z rýžového a meruňkového oleje, citronové trávy a vitamínu E. Balení má 30 ml za cenu cca 360,- Kč a spolu s obličejovou vodou je to fajn kombinace. K sehnání je i v kávové verzi, ale já jsem tehdy měla náladu spíš na citron, jelikož jsem se bála, aby ta kávová vůně nebyla až přehnaně kávová - takže tu třeba jindy. Citronová tráva je na tom s parfemací tak akorát. Používám ji večer, má hodně svěží a relaxační vůni. Přiznám se, že jde opravdu poznat, když v používání jeden nebo dva dny vynechám. Před používáním jsem měla pleť hodně vysušenou a na čele se mi často dělaly šupinky a vypadala jsem opravdu jako bych se měla každou chvíli rozsypat :D Po prvním použití jsem ho nanesla záměrně hodně a obličej ten olej doslova vypil. Samozřejmě potom na hydratované nebo nevysušené pokožce vsakování docela trvá, ale pokud potřebujete rychle hydratovat nebo promazat je to fakt super. 

Používání si hlavně i dost užívám, s olejem se dá pleť hezky masírovat a při jeho relaxační vůni je aplikace pohádka. Krásně hydratuje i rty. Ráda s ním vždycky přejedu i pusu a super. V očích neštípe - to je velké plus, protože na to hodně trpím a i v tomhle počasí si myslím, že je to fajn ochrana. Mínus má asi jenom jedno a to ještě takové poloviční :D Přijde mi, že možná malinko ucpává póry, ale s tím zvládám fungovat. Chci ho vyzkoušet ještě i na konečky vlasů, tam se teď trošku hledám v těch olejíčkách, ale prý by měl být taky fajn, tak uvidíme :)


mark scrub olej na pleť

mark scrub produkt na pleť

Děkuji Markovi za možnost vyzkoušení :) S jejich kávovými scruby mám příjemnou zkušenost, proto mi nabídka spolupráce udělala opravdu radost. Našla jsem si ještě pár věcí, které bych z jejich sortimentu ráda vyzkoušela, takže až dodělám scrub přidám k objednávce i jiné věci. 

A Vám všem děkuji za návštěvu mého blogu. Doufám, že se Vám tipy líbily a pokud máte s Markem vlastní zkušenost nebo Vás některý produkt zaujal, budu ráda když se podělíte v komentáři :) Pokud se líbí i mé články můžete se stát pravidelným čtenářem (v pravo) nebo mě začít sledovat na Instagramu. Já zatím přeji krásné svátky, doufám, že si je všichni užijete na 100% a hlavně si odpočiňte :)

Krásný zbytek dne, P.

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Od Mark jsem zatím nic neměla, ale scrub jsem již viděla a docela mě lákal, ani jsem nevěděla, že od této značky existují další kosmetické věcičky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud tě lákal scrub tak s tím bych klidně začala a uvidíš co dál :) :D

      Vymazat
  2. Značka Mark mě hoodně láká :)

    Přeji klidné a šťastné svátky :)
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Mark poznám veľmi ma lákajú ich telové scruby ale po tomto článku by som rada vyskúšala aj túto vodu aj olej na pleť. ;)


    Prajem ti krásny deň a chcem ťa pozvať na moju
    novoročnú GIVEAWAY♥´ .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě neváhej, pokud tě něco od Marka láká, myslím, že nešlápneš vedle :)

      Vymazat
  4. Super blog, jakto že jsem na něj nenarazila dřív? Beru odběr a těším se naviděnou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, děkuji a já se budu těšit na další návštěvu :)

      Vymazat
  5. Od Marka ešte nič odskúšané nemám, ale veľmi rada by som si zaobstarala telové scruby :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty určitě zkus. Minimálně to menší balení na zkoušku, je to super :)

      Vymazat
  6. Od tejto značky som ešte nič neskúšala, aj keď ich scruby sú preslávené a už dlho nad nimi premýšľam...aj tieto produkty vyzerajú skvelo, asi budem musieť konečne spraviť objednávku :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  7. Od Marka jsem mela scrub a oba produkty vypadaji lakave, tak se po nich urcite podivam!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

TRANSLATE